Barnen

Äntligen är de små hos mig igen.
Små och små, de är faktiskt rätt så stora men det är skönt ändå.

Det blev inte så mycket gjort hemma igår.
 Efter middagen hade jag privatlektion och var inte hemma förrens
vid åttatiden igen och då var det kvällsmat och sängen som gällde för barnen.
Lite mysprat blev det såklart och en massa pussar och kramar.

Anima hade stora bekymmer om han överhuvudtaget skulle följa med hem igår.
Det är helt klart förståligt eftersom han inte känner barnen speciellt väl och jag skulle iväg.
Men som tur var följde han med och efter ett litet tag släppte spänningen för alla.

Han stannade när jag var och dansade och hjälpte W och Bubba att installera
och komma igång att spela Warcraft (ett datorspel).
När jag kom hem såg alla tre nöjda och glada ut och jag är superglad att det fungerar 
bra dem emellan.

Dansen gick kanon och nu har vi fått nästan hela valskoreografin.
Vi ska få det allra sista idag på träningen.
Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback