Draken 2

Min fina fina drake...

30707-336

Kommentarer
Postat av: www.dentatuerademamman.com

Härlig tatuering, min man tjatar som en galning på mig att jag ska skaffa en STOR tatuering, han tycker att ju större desto bättre. Jag har tre lagom stora. Jag trodde du skulle ha gjort ett par röda högklackade tangoskor, men drake kanske åt upp dem :)

Postat av: Britt-Inger

Hej!
Tack för besöket hos mig, o för orden i gästboken!
Här har du en jättetrevlig blogg! Har kikat runt lite här o där - gillade det jag hittade - fastnade på "Saker som berör" o "Poesi" ... Kommer så klart tillbaks! :)
Ha det gott!

2007-10-06 @ 17:24:21
URL: http://www.bijweb.com
Postat av: rumbaqueen

Nu är det ju så att min fina fina drake inte sitter på mig utan på min kille:)
Den dan jag tatuerar mig blir det varken draker eller tangoskor utan blommor snirklar och blader.

2007-10-08 @ 15:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback