Lökar

Idag blir det ännu mera löksättning.
Kul, kul.


Vi pratar om att flytta ihop.
Jag vill gärna och har sagt att han får flytta in när som helst.
Det är så skönt att ha honom nära.
Att dela vardagen.

Han säger att han vill och att han måste sälja sin lägenhet.
Det är en hel massa praktiskt som måste lösas först antar jag.
Men jag hoppas att det fixar sig snabbt och att det inte blir något strul med nått.

Jag vet att det är snabbt galopperat och helt ärligt så är jag skiträdd för att han ska ändra sig
och säga att han hellre bor isär.
Jag har vant mig vid tanken på att det alltid ska vara vi,
under samma tak och med samma brevlåda.

Jag oroar mig säkert för ingenting.
Gör en höna av en fjäder inne i min huvudknopp.
Men jag säger inget till Anima, fast jag antagligen borde.
Jag är rädd att han bara tycker att jag är löjlig som känner det så.
Men jag blir orolig när jag inte är säker på vad han tänker
och om han verkligen menar allt han säger.
Fast det är klart, varför skulle han säga sådant som han inte menar.

Jag ska skärpa mig, inte oroa mig i onödan.
Jag tror ju på orden som kommer ur hans mun och de gör mig lycklig.

Just nu är jag i behov av en enormt stor kram...
...och en liten puss på pannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback