Seriöst...

Nu är det riktigt på riktigt.

Det var det i och för sig innan också, men nu har han börjat installera sig på allvar hos mig.

Igår flyttade en av hans tre käraste ägodelar in i mitt sovrum.


Hans dator.


Allt för att han ska kunna spela wow och ändå kunna vara i min närhet.

Jag tycker att det är en bra flytt för det är enligt mig bättre att han sitter hos mig
och spelar än hos sig.

Är han hos mig kan jag ju gå in och pussa lite på honom när lusten faller på
och så får man vakna tillsammans också.


Igår hade jag och PK privatlektion.

Det var vals som dansades och vi fick början på ett nytt program.

Det var lite klurigt men tusen gånger roligare än det gamla.

Hoppas vi lär oss alla nya turer och får ett bra flyt innan stockholmstävlingen den 20 oktober.

Vi får träna hårt.


Anima tyckte det var bra att vi fått ny koreografi, han märkte hur glad jag var när jag kom hem.

Jag blir glad av att dansa.


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Man BLIR ju glad av att dansa. Är glad för din skull att allt verkar bli lite bättre för dig nu... *kram*

Postat av: rumbaqueen

tack och kram på dig själv.

2007-10-03 @ 06:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback