Det var en rar kille...

...sa min mamma.
Hon kom nämligen upp en sväng igår för att fixa lite på datorn och så råkade
Chauffören vara här också.
Det var ju bra att dom fick träffas helt oplanerat, det blir lätt så konstigt
om man bestämmer träff i förväg.
Vi skulle precis sätta oss och äta så mamsen fick sig också en bit mat såklart.

Chauffören fick lite blodad tand och undrade när han skulle få träffa Catarina egentligen.
Så ett sms senare blev det dags för den första fredagsmiddagen i min nya lägenhet.
Vilken tur att mina köksstolar hade fyllts på på lagret så att  jag kunde ta bilen
och införskaffa fyra stycken.
Nu blir det montering av dem, lite undanplockning av tomma flyttkartonger
och annat som ligger och dräller överallt.
Det behöver ju inte se ut som ett bombnedslag i onödan.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Men oj då, det var alltså han som låg bakom inbjudan ;)

Postat av: rumbaqueen

Mmmm...

2007-09-13 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback