En ursäkt

Köksstolarna blev grymt snygga.
Tur att brorsan stod på sig i valet av färg.

I fredags kom Catarina och C på middag.
De hade börjat med GI så maten blev lite anpassad efter det.
Smarrigt blev det i alla fall och en hel del gott rött vin dracks till också.
Kvällen avlöpte super och ett förslag på badmintonspel var på tal.
Jag och chauffören är helt klart på på den idén.

Tyvärr spårade en diskussion ur lite väl mycket och eftersom den handlade om barn,
moral och uppfostran blev det lite för mycket för mig.
Hur som helst var det en trevlig kväll, chauffören har bett om ursäkt (flera gånger) och förklarat.

.....

I lördags flyttade jag, brorsan och Johan mitt akvarium.
Det är ett projekt för sig.
Akvariet är rätt så stort och väger en hel massa, även när det är tömt på vatten och sand.
Nu står det uppställt och fyllt igen och det pryder verkligen sin plats.

På eftermiddagen åkte vi (jag, chauffören och Bubba) till
tatueraren och kollade in skissen
på chaufförens nya gaddning.
 Det är en drake som ska vara på vänsterarmen.
Ända från axeln och ner till handleden ska den slingra sig.
Den kommer bli läcker.
.....

Igår var det en riktig slappardag.
Vi var förstås en sväng hos chaufförens föräldrar och drack kaffe
men utöver det hände inte mycket.
Eller förresten...
...påvägen hem därifrån fick vi punka det ena på framdäcket.
Så kan det gå när det är ett 'proffs' som kör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback