Glad i hjärtat

Jag verkar nog vara lite instabil med tanke på gladhet och ledsamhet.

Nu är jag glad igen.
Anima kom förbi efter jobbet i fredags även om hag inte hade tänkt det från början.
Vi kom överens om att vi inte ska haka upp oss på petitesser eller tjafsa om struntsaker.
Vi ska ta vara på det vi har och lita på vart vi har varandra.

Vi fick ett ryck på kvällen och bakade mumsiga kanelbullar.
Spelade spel och myste.

Idag har jag fritränat standard med PK.
Det är ju tävling i morgon och eftersom jag har dragits med ett ryggskott (lindrigt)
i veckan har det inte blivit så mycket tränat som det borde.
Det kändes skönt att få dansa igenom alla danser och jag tror faktiskt att det kommer
att gå strålande imorgon och det inte blir för mycket nerver.

Nu har precis 'de onormala' gått hem.
De gjorde en liten visit för att snacka strunt och spela UNO.
Det blir mycket spelat när de är inblandade, men det är bara kul.
Jag gillar ju att spela spel.

Nu vet förresten gubbsen på jobbet också.
Det känns bra.

Sist men inte minst så har Anima sagt att han älskar mig.
Det är bra det för jag älskar honom också.

Sussa gottigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback