Ingen sol

Har ni förresten hört den grymma jazzlåten med Svante Thuresson,
Ingen sol här utan dig.

Ingen sol här utan dig

Ingen värme i mitt rum

Ingen sol här utan dig

Ja, mörkret sänker sig

Varje gång du lämnar mig


Undrar var du är i natt

Om du tänker stanna där

Ingen sol här utan dig

Inget hem här utan dig

Jag ser hur mörkret sänker sig


Jag vet, jag vet, jag vet, jag vet....


Jag ska lämna dig ifred

Men det är så kallt här utan dig

Undrar var du är i natt

Om du tänker stanna där

Ingen sol här utan dig

Inget hem här utan dig

Jag ser hur mörkret sänker sig


Ingen sol här utan dig

Ingen värme i mitt rum

Ingen sol här utan dig

Och mörkret sänker sig

Varje gång du lämnar mig


Varje gång du lämnar mig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback