Ny Toro

Hurra, nu har den äntligen kommit.
Och det som har kommit är våran nya gräsklippare på jobbet. En
Toro blev det precis som vi ville.
Idag har jag provkört /klippt och det var som en dröm att klippa gräset nu.
Inget mera skumpande och skakande och inget mera sidoutkast. Det är underbart med nya maskiner.

Idag var Sam hemma från skolan pga feber och tur är det att jag har en så snäll pappa
 som, efter att jag hade ringt och väckt honom, cyklade hem till oss och höll det sjuka barnet sällskap.
Ikväll händer det nog inte så mycket men imorgon ska jag antagligen åka till dansskolan och träna lite. Jag ska även byta däck på bilen (vi kör fortfarande med vinterdäcken) och lämna lite växter till svärmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback