D80 + Draken 4

Jag blev 'tvingad' att öppna min julklapp i-gårkväll.
(jag var inte särskilt svårövertalad ska ni veta)

Han hade köpt en Nikon D80 till mig.
Helt sjukt.
Visst ville jag ha en sådan men jag trodde aldrig att jag skulle få en.
Jag började nästan gråta.

Min pojkvän är den bästa.
Det var han i och för sig innan jag fick kameran också, men ändå.
Jag har knappt fattat det än.

Så idag har jag läst manualen, installerat program på datorn, tagit en massa kort för att testa
och varit riktigt osocial.
Det blev till och med mickrad mat eftersom jag inte hade lust att gå till affären.
Jag måste ju plicka lite på kameran, jue.

              
Lite drakbilder tog jag såklart.
Visst blir den bara finare och finare.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Oj, vilken present!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback