Skånejulen

30707-379
I detta gula hus mitt i Skåne tillbringade vi julen i år

    
     
Min storebror och hans tomtenisse-son hade varit snälla i år
för tomten kom till alla snälla barn och vuxna


                     
Jag gillar kyrkor och jag besökte Hörby kyrka på förmiddagen på julafton
och så var vi på midnattsmässa på julaftonskvällen i Östra Sallerups kyrka.

          
Bor man på landet så hör det väl till att det ska ligga lite skrot i ett hörn på tomten
och jakthundarna ska väl ständigt känna lukten av sina byten, eller?

30707-377
Juliga berberis-bär på Hallandsåsen


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad vacker bilden var med de röda juliga bären!! Kanon!

Postat av: rumbaqueen

Tackar

2007-12-28 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback