Yippie...

Äntligen, äntligen det blev ju en massa snö.
 
Lite synd att det började smälta bort så snabbt bara, men det får man väl räkna med i denna stan.
Bandyn gick kanon och efter den var det bara att åka till jobbet och börja skotta och flisa.
Man vill ju inte att tanterna ska stå på näsan.

Tyvärr så glömde jag, mitt i all snöyran, att det var en grupplektion i standard idag.
Hoppas inte PK blev alltför ilsk på mig. 
Nu ska jag strax bege mig hemåt och det ska bli jätteskönt. Hoppas att det finns lite middagsmat
kvar till mig när jag kommer.

En liten vädjan såhär i snötider.
Parkera inte bilen ivägen utan ställ den så att vi som snöröjer kan komma förbi.
Det blir så mycket lättare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback