Let's dance, del 10

Vad finns att säga om gårdagens Let's dance förutom att det var riktigt trevligt att se på.
Speciellt latindanserna eftersom det enda (enligt min mening) som finns att säga om wienervalsen var att ljus- och kamera killarna gjorde ett riktigt bra jobb.

Samban var rolig, uppiggande och karnevalig, rumban var mjuk, romantisk och känslorik och cha-chan var skarp, snabb och showig.
Vad gäller Lasse så klarade han sin paso bra.
Han hängde med Ann riktigt bra och tog sina steg och gjorde vad han skulle med armarna 
och även om det inte var så mycket dans, försökte han i alla fall.

Kvällens klänning satt i latin på Cecilia.
Den passade bra på henne och rörde sig snyggt till cha-charytmer.
I standard hade jag två favoriter.
Cecilias gula som var riktigt snygg även om jag inte är överförtjust i gult och Annikas grön/ blå (eller vad det nu var för färg) glittrande blåsa.

Kommentarer
Postat av: pappa B

Morrn dansungen
Tror nog att den lilla rumbadrottningen klarar sig väl så bra i konkurrensen med Let´s dance flickorna.
Allt väl denna regniga söndagsförmiddag?

Postat av: rumbaqueen

Efter sju timmar i bilen och framkomst till ett soligt Trysil med 5 minusgrader så säger jag bara att allt är mer än väl...

2007-03-24 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback