Let's dance, del 9

Vad finns att säga om kvällens Let's dance?

Det var faktiskt svårt denna gången att utse två favoriter.
Alla (Lasse är undantagen) paren var riktigt bra och hade fina koreografier. Jag blev till och med överraskad av Lasses plötsliga rörlighet över golvet och av hans försök av att  verkligen dansa denna gång.
Men mina absoluta favoriter denna vecka var såklart Erica & Daniel i sin heta och intensiva Paso Doble
och Tobbe & Annika som även de dansade Paso.

Kvällens snyggaste klänning satt på Ebba och jag ska tilllägga att jag inte är särskilt förtjust i svarta standardklänningar, men just denna gillade jag skarpt.
Jag tyckte även att Ericas röda klänning var riktigt läcker och passade perfekt till deras Paso.

Inte för att jag vill klaga eller verka gnällig, men va f.....n hade Agneta på sig.
Helt förskräckligt ful var den kreationen.
Urk.


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Det var roligt att se gårdagens omgång eftersom alla (utom Lasse) dansade bra. Ren njutning att se på Erica och Daniels dans!!!!

Nu över till kläderna: Ebbas klänning tyckte jag inte var så speciell, men Ericas var jätteläcker.

Och herregud, vad hade de tagit på Agneta för klänning? Speciellt med det där skärpet/rosetten i en helt annan färg. Fruktansvärt fult var det!

Du har helt klart bra smak!! *ler*

Postat av: Anonym

Håller med du.
Agnetas påfågelförskräckligapudervippakreation säljes inte ens på marknaden i Peru.
Ut med Lasse B och så vinner Erica & Daniel.
Hade gärna sett en liten Rumbaqueen på golvet, men icks sa Nicka. Men....kanske nästa år?

2007-03-10 @ 18:26:30
URL: http://www.pappab.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback