SM i standard

Igår var det SM i standarddans i Stockholm.

Vi var med, jag och PK, och kom 3a i vår klass.
Jag är nöjd med det för vi har som ni vet precis fått ny valskoreografi och den genomförde
 vi utan några större misstag.
Det är klart att det blev en del småmissar, men det blir det alltid.

Svenska mästare blev Gustav Lundin och Valentina Oseledko.
Det kom inte som någon chock precis utan de var en klass högre än deras motståndare
och jag fick tårar i ögonen av lycka bara av att se dem dansa.
Att se dem flyta fram över golvet gör att jag blir helt lyrisk och varm inombords.

image343
Bilden är lånad från
Dansport Idag där det även går att läsa mer om SM
och titta på bilder från den och andra tävlingar.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Nope och nope, bara ett livstecken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback