Träning

Igår var det standardträning.

Vals och tango blev det och det fungerade otroligt bra.
Det brukar i och för sig inte vara några problem men just igår flöt träningen på grymt bra.
Vi  tränade bland annat på att ha de fyra viktblocken (huvud, axlar, bröstkorg och höfter)
placerade över våra egna fötter och på så sätt få mer driv över golvet
och en bättre balans i figurerna.

Snart är det dags för höstens första tävling.
Det är en tvådagars men eftersom jag och PK bara ska dansa standarddelen denna gången,
 blir det bara en dag för oss.
Det ska bli roligt för det känns som om det kommer att gå kanon.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nu förstår jag! Viktblock på fötterna är antagligen det jag alltid har haft när jag har dansat. Kanske borde testa att ta av dem så jag kan flytta på föttern utan att mosa tår. Ha det så gött! Andreas

Postat av: rumbaqueen

Hi,hi,hi :)

2007-09-13 @ 06:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback