Skratt

Visst är vädret underbart.
En försmak av sommarens ljumna kvällsvindar...

På fredag är det Kamelot på Trädgår'n.
Anima fick två biljetter när han fyllde år, hoppas jag får gå med.

På lördag blir det en massa tjo och tjim.
Då är det Cirkus skratt på Heden som gäller.
Barnen, vi och två av Animas systrar och deras familjer.

Igår sålde jag bilen, skönt.
Nu slipper jag i alla fall den kostnaden.
Och så har jag pengar till min del av pantbrev och lagfart.

Idag är det visning på Animas lägenhet.
Hoppas den går för ett bra pris.
Då kan han köpa sig ett nyare vrålåk kanske och lägga in lite extra i huset.
Det behövs ju en del nya tapeter och golv.

Flytten blir nog den 19 juli.
Hoppas några av mina grymma flyttkompisar är hemma då och kan hjälpa till.
Det brukar gå så himlans snabbt när de är med.

Anima nämnde något i förbifarten om att kanske sälja båten.
Det är ju hans och han gör som han vill med den men jag kan inte låta
bli att bli ledsen i hjärtat när jag tänker på det.
Jag vill att han ska behålla den.
Jag älskar att vara på havet.
I just den båten, med honom.

Hur som helst blir det nog inte så mycket båtåkande i sommar.
Vi har som sagt ett hus att fixa till och en flytt att genomföra.

Puss och hej sålänge.

Kommentarer
Postat av: synne

Håller tummarna för att lägenheten blir såld.
Kram vännen.
Synne :D

Postat av: La famiglia

Näe, inte sälja båten. En båt måste man ha. Och jag är förresten lovad en bild på båten, och eftersom jag inte sett någon ännu kan han väl inte sälja båten heller.

2008-05-01 @ 23:51:33
URL: http://hundblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback