Bud 1

Nu har vi lagt ett bud på huset.

Säljaren lever tyvärr i en drömvärld om vad huset är värt.
men vi hoppas att han tar sig i kragen och lägger ett motbud som vi kan ta ställning till.
Det rimliga vore väl att mötas ungefär på hälften av vårt förstabud och vad säljaren begärt.
Ja, ja.
Mäklaren skulle höra av sig idag och då får vi se hur läget ligger.
Vi vill gärna ha huset, men inte till vilket pris som helst.

Idag efter jobbet ska jag och lämna blod, handla födelsedagspresent, middagsmat
och dammsuga lite snabbt.
Det är i alla fall planen.

Imorgon blir det båtmässa, restaurangbesök, öl på stan och en hårdrocks(tror jag)spelning.
Brorsan ska passa Bubba och W.

Kommentarer
Postat av: synne

Låt säljaren svettas lite,hoppas bara att det inte är så många som lagt bud på huset.
Får knipa ihop tummarna igen.Lovar det.
Kram Synne :)

Postat av: La famiglia

Av din tidigare beskrivning blir man ju lite nyfiken på var drömhuset ligger någonstans. Men jag förstår om du vill hålla det för dig själv ;)

2008-02-01 @ 11:17:33
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: cattis

Hoppas ni kommer överens :)

Kram
Cattis

2008-02-01 @ 11:45:16
URL: http://livetsomar.blogspot.com
Postat av: rumbaqueen

Synne - Ja, tummarna måste nog hållas stenhårt.
La famiglia - Blir det vårt så ska jag tala om vart i Göteborg drömhuset ligger :).
Cattis - Det hoppas jag med, men säljarna verkar vara riktiga velpellar.

2008-02-01 @ 14:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback