:D

Jag brukar inte såga folk vid fotknölarna med jag säger bara:
Oh my god...

Christer Sjögren - I love Europe
En tysk slagerdänga direktsamplad från det goa 80-talet.
Vinner den låten finalen emigrerar jag.

Amys låt var helt okej och jag måste säga att jag faktiskt gillade Suzzie Tappers bidrag också,
även om det blev totalsågat av De onormala.
En fin text med en fin melodi, det tycker i alla fall jag.

Helt klart bäst är självklart Kristian Luuk med sin torra humor
och absolut pausunderhållaren
Björn Gustavsson.


Kommentarer
Postat av: synne

Tycker nog att de rätta bidragen gick vidare. Christers låt var så där, men han har en röst som kan få vem som helst på knä.
Amys låt var en frisk fläkt.
Kommer inte ihåg vad hon med tuttarna heter men dom ramlade nästan ut ialla fall.Kan inte artisterna snart börja inse att det är MUSIKEN som tävlar, INTE artisten!
Men vi får se hur det går.
Här i nabolandet är det redan klart vem som går till den stora finalen i maj.
Kram Synne :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback