En liten melodi

Ikväll är det dags igen.

Deltävling ett i melodifestivalen.
Jag ska kolla på spektaklet med
De onormala såklart,
det är inga andra i min bekantskapskrets som kollar varje år.

Anima ska åka till sin lägenhet och slagga där så att han kan börja röja direkt
när han vaknar i-mornbitti.
Det ska komma en mäklare och kolla på lägenheten i nästa vecka förhoppningsvis.

Kom att tänka på att när han har sålt lägenheten och vi delar på utgifterna här,
kan jag spara ihop till min tatuering :)
Hoppas att Ulrik kan göra den, han är grym och jag vet redan nu att jag skulle bli jättenöjd
med resultatet om det blev han.
Men, men, vi får se.
Han är en upptagen man och kan nog välja lite hur som helst vilka hans kunder blir.
Det brukar vara så när man är grym på sitt yrke.

 image399
(Anemone japonica)

Ulrik gör bara japanska motiv men eftersom jag ska ha ett slingrande växtmotiv
med blommor, knoppar och blad från höstanemonen borde det inte vara ett problem.
Det är en japansk växt och min absoluta favorit bland perennerna.

image400     image401

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback