Kingpin

Vad gör man på mornar när tystnaden och ensamheten kryper en
för nära in på skinnet?

Jag letar upp en dvd och stoppar i spelaren.
Helst en komedi så jag kan sitta och småfnissa lite till.
Då får jag annat att tänka på och den ensamma känslan försvinner för en stund.

Nu har jag just kollat klart på
Kingpin.
En riktigt underhållande film med en bowlande amishkille i en av huvudrollerna.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen hos Anima.
Hoppas att han vaknar.
I alla fall så pass mycket så att vi kan myskramas lite.
Jag behöver ha en liten dos mys varje dag för att må bra i hjärtat...

...jag vet att det inte är bra att vara beroende av någon annan för ens egna välmående,
men jag jobbar på det.
Just nu är det så i mitt liv bara.

Kommentarer
Postat av: synne

Man har sitt behov av mys. Samma här. Måste ligga på makens arm innan jag somnar annars blir det kaos.
Så mys på bara.
Kram Synne ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback