Let's dance, del 5

Denna veckan håller jag helt och fullt med juryn.

Tina, denna underbara Tina.
Kan man annat än att bli glad och lycklig när man ser henne dansa.
Vilken känsla, vilken inlevelse.
Hon gav allt, och det märktes.
Vilka grymma ben...
Jag ler bara jag tänker på hennes och Tobias samba och längtar redan efter nästa fredag.

En applåd får även Rickard och Cissis start.
Tänk om han hade missat.
Hon skulle ju flugit all världens väg då.

Sämst denna veckan var Matte.
Carin är ju grym, men vad hjälper det när hon har fått en partner
som inte kan hålla ihop benen det minsta lilla.

Att det blev Dilba som åkte gjorde inget.
Hon ger liksom ingenting.
Det känns som om hon bara är på dansgolvet.
Man måste vara närvarande och ge av sig själv till 110% och det har hon inte förstått
även om juryn påtalat det för henne en massa gånger.

30707-397     30707-396

Veckans snyggaste klänning är faktiskt två stycken.
Carins tvådelade, rosa och glittriga kreation
och Cissis svarta med de röda handskarna till.
Urläckert säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hjälp, jag ligger efter! Förra veckan har jag inte hunnit skriva om än.. gårdagen glömde jag att spela in!! Var och dansade då.. *pust* Tur att jag kan hålla mig uppdaterat här något så när.. återkommer med egen rapport inom kort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback