Let's dance, del 7

Jag har sagt det förr men det tåls att upprepas.
Det är klass på deltagarna i Let's dance i år.

Det blir bara svårare och svårare att säga vilka som är de bästa men eftersom
jag är en 'seriös' bedömmare av deltagarnas insatser och inte låter mig falla för snygga ben,
vältränade kroppar, läckra klänningar eller strålande leenden,
 måste jag bestämma mig för ett par som förtjänar att nämnas här.

Denna veckans superdansare var enligt mig Danny och Malin.
Fina ben, höfter, armar.
Manligt och kvinnligt.
Mmmm...

Linda och daniel var ochså trevliga att vila ögonen på.
Men det beror kanske mest på Daniel förstås.
Han dansar bra, är en bra lärare och så är han himlans trevlig också.

Kvällens klänning satt på en av musikalartisterna från
Footloose.
Prickig och fin, helt och hållet mig.
30707-404
(Längst till vänster)

Kommentarer
Postat av: cattis

Hihi... seriös bedömmare. jojo ;-)

Jag tycker bara så mycket om Tina och Tobias. Hon har sådan utstrålning och de verkar trivas så himla bra tillsammans. Och den är nog Tony och Annika (heter hon väl?) bra. Jag är impad över att han är så duktig.

Kram
Cattis

Postat av: Tessan

Det är ju tur att det finns såna seriösa som du också så det inte blir så flamsigt som hos mig *skrattar*

Håller med om Danny! Och Daniel så klart. Men jag tycker att du fuskar med klänningsvalet när du går utanför de tävlandes skara *ler*

2008-02-25 @ 09:03:45
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback