Äntligen standard

Äntligen har vi kommit igång med träningen igen.
De senaste tre månaderna har den legat på is på grund av sjukdom
och sådana tråkigheter.

Igår var det standard som stod på agendan.
Vi fräschade upp minnet och dansade mestadels med practicehold.
Det gick förvånandsvärt bra och jag tror på det där med att man kan vila sig iform,
i alla fall om man inte vilar för länge.
Hur som helst är det helt underbart att komma igång med träningen igen.
Hade nästan glömt hur roligt det är och hur glad dansen gör mig.

Den 8:onde mars är det tävling i Göteborg och då ska vi vara i tipptopp form.
Jag längtar...

Kommentarer
Postat av: cattis

låter skönt att du kommit igång. Jovisst blir man på gott humör av att röra på sig. och till musik blir det bättre ;-)

kram
Cattis

Postat av: synne

Har börjat igen jag med. Men bara promenader. Har så långt in till stan och träningcenter. Men promenera i skogen är lika bra.
Kram Synne:)

2008-01-31 @ 18:47:08
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback