Året som har gått, 2007

Årets 

Nyhet:
Kopplerihärvan 1976 som är på tapeten igen.
Kärleksögonblick: Morgonmys i båten (Morgonmys hemma också såklart).
Känslor: Panik som blev till livslust och lycka.
Seger: Tagit tag i, och fått ordning på min tillvaro.
Plats: På böljorna de blå tillsammans med mannen i mitt liv.
Vardagsmys: Långa promenader i ensamhet och små pussar i nacken.
Helglyx: Sovmorgon.
Flopp: Fredagsmiddan som kom av sig.
Maträtt: Sushi, vad annars.
Dryck: Southern Comfort.
TV program: 2 ½ men.
Skor: Mina mormors-inspirerade högklackade med cremefärgad botten och mörkbruna lackdetaljer.
Plagg: Jeans.
Stilikon: Jean-Pierre Barda.
Accessoar: Sjalar.
Väska: Min svarta.
Makeup: Ögonbrynspennan från Make Up Store.
Träning: Dansen i år igen.
Resa: Resan i mitt inre.
Drink: Gin & Tonic med en limeskiva.
Lyx: Att ha någon som fixar saker åt/ för mig.
Butik: Pistill
Parfym: Lacoste Essential
Sysselsättning: 10-dans
Premiär: Älskog bland brännässlor, mygg och återvunnet trädgårdsavfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback