Förändring?

Idag har vi varit och tittat på hus.
Ett drömställe.

Lagom stort, lagom långt från stan, rött med vita knutar,
en stor altan, en trädgård med enorm potential, några få grannar,
skog bakom, åker bredvid, grusväg.

I veckan ska vi till banken.
Anima ska röja i sin lägenhet.
Hoppas, hoppas att det blir vårt.

Han vill förresten ha vårbarn, så vi tränar ett tag till.

30707-395
Jag fick blommor.
Vackra underbara tulpaner.
Jag älskar honom så sjukt mycket.
Det blir fortfarande bara mer och mer.

Kommentarer
Postat av: synne

Önskar av hela mitt hjärta att drömhuset blir erat.Att drömmen om vårbarn slår in.
Att du får många fler vackra blombuketter.
Var rädda om varandra.
Hälsar Synne från nabolandet :)

Postat av: britten

hej

tack för titten hos mig...

Nu har jag hälsat på här hos dig och läst in mig..måste säga att jag gillad din blogg och återkomer gärna.

Ha en terevlig kväll så länge.

2008-01-29 @ 16:01:38
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback