Let's dance, del 1

Jâ, då var det första programmet avklarat.

Mina favoriter i detta premiärprogram var helt klart Danny och Malin med sin cha-cha.
Ett riktigt snyggt par hade fin utstrålning bra och dansade bra.
Malin hade även kvällens snyggaste klänning (den orange/ guldiga tvådelade)
och jag kan inte låta bli att gräma mig lite att jag åt all den där chokladen i jul.
Min mage skulle tyvärr inte göra sig lika bra i den klänningen ;)

image390
Bilden är lånad från
tv4

En extra eloge ger jag till Tina, för hennes underbara leende.
Det var en  fröjd att se henne dansa även om balansen inte var den bästa.
En eloge får även Linda för hennes ben i cha-cha:n.
Sträckta till max var de.

Glöm inte att rösta på den ni tror vinner.

Kommentarer
Postat av: synne

Jag får följa Lets dance på de olika bloggarna. Har inte tv4 så fortsätt att berätta.
Klems fra nabolandet :)

Postat av: Raag

hej!
Undervisar du i dans? mvh Ragna Bygde , [email protected]

2008-01-12 @ 18:21:07
URL: http://raag.blogg.se
Postat av: rumbaqueen

Synne - Varje vecka kommer det ett nytt litet sammandrag om vad jag tyckte och tänkte. Synd att du inte har kanalen för det är ett riktigt bra program.
Ragna - Nej, jag undervisar inte men har dansat 10-dans och salsa sen 2005. Det är något av det roligaste jag gjort och hoppas att jag kan fortsätta resten av mitt liv.

2008-01-12 @ 20:42:31
Postat av: Tessan

Min Let's Dance blogg kommer snart.. Alva oich jag har haft feber lördag-måndag så jag orkade inte. Har också noterat denna klädsel som den snyggaste i mina noteringar och jag tycker att de fick för låg poäng från juryn.. i övrigt tycker jag juryns poäng var rättvisa.

2008-01-15 @ 14:34:10
URL: http://danstanten.blogg.se/alva
Postat av: rumbaqueen

Tessan - Kul, jag väntar med spänning. Håller med dig om poängen.

2008-01-15 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback