Let's dance, del 2

Det blev bara sporadiskt tittande i fredags tyvärr.
Låg i sängen och pratade framtid med Anima nämligen.

Gjoprde en snabb uppdatering hos tv4 och såhär tycker jag om denna veckans insatser.

Jag tycker att det var helrätt att Uffe åkte ur.
Han hade inget där att göra från början.

Jag tyckte att Linda och Daniels quickstep var helt sjukt grym.
Fart, fläkt och flyt.
Jag satt bara och log hela tiden.
Riktigt bra var även Richard och Cecilias rumba.
Passion och åtrå... Mmmm...

Beröm måste jag bara få ge Tina och Tobias också.
Och skulle det inte varit för den lilla balansmissen, skulle de varit mina
favoriter denna veckan.
Vilken utstrålning hon har Tina, den skulle man nästan dö för.

image391
Bilden är lånad på
tv4

Fredagens klänning satt på Tilde.
En söt klänning, helt i min smak.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vi har helt enkelt samma klädsmak - så är det bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback