Dagens

Idag var vi hos veterinären, jag och Jammiz.

Hon blev vaccinerad, chippad och hälsoundersökt.
Allt var tipp topp såklart.
Nu har jag precisförsäkrat henne också, så nu kan hon bli sjuk eller skadad
utan att ruinera sin husse och matte.

På vägen hem från jobbet blev jag tvungen att gå in på en zooaffär och handla lite fler roliga leksaker till henne.
Bara för att hon var så duktig idag.

Vet ni förresten hur svårt det är att skriva inlägg med en kisse som ska promenera på
tangentbordet stup i kvarten.

Kommentarer
Postat av: synne

Japp, det är inte enkelt. Tur hunden man har inne ligger på golvet.

Det var smart att försäkra kissen. Man vet aldrig när olyckan är framme.

Var rädd om er allihopa och ses vi inte på bloggen innan midsommar så...

TREVLIG MIDSOMMAR :D

Kram synne :D

Postat av: Tessan

Hihi.. jo jag vet.. har ju både katt, hund och litet barn som brukar vilja använda tangentbordet...

2008-06-19 @ 18:29:04
URL: http://danstanten.blogg.se/alva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback