Skriiiik...

Ugh, en sån pissdag.

Det räcker tydligen inte med att det är tredje helgen i rad som jag jobbar
och jag är trött inte bara i kroppen utan även långt inne i själen.

Livet, eller idiotiska typer, måste ställa till det ännu mer.

Jag blir tokig på alla otacksamma och egoistiska skitstövlar som bara tänker på sig själva och sitt.
De som antagligen inte ens i sin vildaste fantasi kan få för sig att frivilligt göra något för någon annan.
Som inte bara kan säga att man har gjort något bra utan måste klämma in ett men...
i slutet på varje mening.
De som tror att de är allvetande och att det som de tycker är det enda rätta.

Jag blir så jä..a trött.

Det bästa kanske är att bli likadan själv.
Bara skita i allt och alla.
Inte bry sig om man trampar på tårna, kör över eller osynliggör sina medmänniskor.

Nu ska jag hem och sova.
Skaffa mig nya krafter så att idioterna kan hålla på med sitt ett tag till.
För mig lär ingen någonsin bry sig om i alla fall.
Det är bara att härda ut och hoppas att någon gång så kanske saker och ting förändras.
Det gör jag bäst utvilad dock.

Jag bara gnäller, jag vet...
Men ibland rinner bägaren över.

Kommentarer
Postat av: synne

Kul att se dig igen. Men inget kul att du är så besviken.

Några människor är bara så. Det förstår inte bättre....

Bli inte som dom.

Var den du är....

Man blir besviken ganska ofta, jag vet....



Hur går det med huset och ett liv utan båt?

Hoppas förutom det här att ni har det bra du och Anima.

Kramen vännen.

Synne :D

Postat av: rumbaqueen

Ja, vi har det finfint :)

Nycklarna till huset får vi om 24 dagar och jag längtar snart ihjäl mig. Livet utan båt suger men som tur är har min brorsa och pappa köpt sig en så det blir nog lite hav i sommar ändå. I annat fall hoppas jag på att få segla med Animas föräldrar en sväng.

2008-06-03 @ 07:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback