En skär torsdag...

Nu är det påsk igen.

Härligt med långledigt.
Men tänk om det börjar snöa, då måste jag jobba.

Anima har fått ryggskott stackarn.
Jag lider verkligen med honom, det gör ju så himlans ont.
Ryggskott och vinterkräksjuka önskar man inte ens sina värsta fiender...

Tänkte sälja min bil, så är det någon som är intresserad av en fräsch Renault Scénic -02,
kan ni ju höra av er.

Idag ringde Salsa-Lars.
Han har jag inte pratat med på över ett år, tror jag, så jag blev jätteglad.
Han hade tänkt att börja tio-dansa igen och undrade om jag och PK fortfarande höll på.
Kul, kul.
Fick ett tips om salsacaféet 'Café Loca' som har öppet imorgon 15-19.
Jag får väl se om jag tar en sväng förbi, kan var kul att svänga de lurviga lite.

Nu är det over and out för jag ska ner till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: synne

GLAD PÅSK vännen.....
Kram synne och gänget :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback