Long time...

...no see.

Kalaset gick strålande
och resten av veckan också.

Idag har jag tävlat.
PK också, såklart.
Standard var det som gällde för oss på denna tävlingen.
Det blev tyvärr ingen pallplats men det gör inte så mycket för jag var grymt nöjd med vår
prestation på golvet.
Det har nog aldrig känts så bra förut.
Det flöt på hela tiden.
Jag njöt till och med av dansen emellanåt.

Nästa tävling är i stockholm och då ska vi bannemej stå på pallen.

Nu ska jag gå ner en sväng och hälsa på MT och hennes gubbe.
De flyttade till ny och större lägenhet förra helgen så det ska bli roligt att få se hur den ser ut.

I-morgon blir det barnkalas.
En av Animas alla syskonbarn ska firas, så det är bara att infinna sig ;).

Kommentarer
Postat av: synne

Hallojsan.
Hoppas att allt är bra med dig och A.
Ska försöka komma ihåg att hålla tummarna nästa helg då.
Ha en kanon lördagskväll.
Kram Synne ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback