På g...

Nu är vi på G igen.

Ett nytt hus är funnet.
Lite dyrare, grymt läge, lagom stort, underbar trädgård.
Det blir visning om två veckor.
Hoppas det är lika bra inne som ute.

Vi har nog inspirerat Smilet och Volvox lite också.
De har börjat kolla hus med.
Tur att vi inte letar efter likadana boenden.
Det skulle varit tråkigt att behöva buda mot dem.

Synd att inte
Sibel vann i lördags.
Hon var bäst.
Pirelli var väl helt ok, men det kändes lite som om jag hört det förr.

Tog en vårpromenad med Catarina igår.
Vi åt glass på Lejonet & Björnen.
Saffran och kanelglass smakar smaskens.
Fick mig att längta efter julen igen.

Idag har det snöat här i Göteborg.
Det är andra gången denna vintern och det ligger faktiskt kvar fortfarande.
Enligt smhi ska det till och med snöa mera i helgen.
Nu när man äntligen är inställd på vår, då kommer vintern.

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Gud vad mysigt att kika runt på hus :)

Postat av: synne

nu blev jag nyfiken och glad på samma gång..... Berätta mera när ni varit och tittat.
Saffran och kanelglass lätt gott. Jag har ett te som heter Saffran och chilli.... gott ska jag säga.
Lycka till nu då vännen.
Kram Synne :D

2008-03-17 @ 21:24:03
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: La famiglia

Åhhhhhh Lejonet och björnen. En av de bästa sakerna med Göteborg. Där sprang jag redan när det låg på Räntmästargatan i slutet av 70-talet

2008-03-18 @ 14:54:18
URL: http://hundblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback