Vårväder

Vilken otroligt härlig vårdag det är idag.
Solen värmer, fåglarna kvittrar, jag har slängt av mig halsduk, flis och jacka.
Understället har jag fortfarande på mig förståss...

Anima åkte hem till Smilet efter jobbet i fredags och kom inte hem förens sent.
Barnen och jag kollade in Let's dance och åt glass i stora lass.

När Anima kom hem sov jag redan men hade skrivit ner en förklaring/ ett förtydligande
av oron jag försökte förmedla per telefon.
Var tvungen att plita ner orden så att han kunde läsa dem, eftersom jag gärna ville ha sagt
de där sakerna redan på fredagskvällen.
Jag var ju på Ullared med jobbet hela lördagen och kände att jag inte ville gå
och fundera på det hela den dagen också.

Vi pratade en snabbis om det när jag kom hem och vi förstår varandra.
Det är bra.

Igår var det kalas.
Massa vuxna och barn.
Hembakta tårtor och kaffe.
Jag gillar verkligen hans familj.

W frågade mig igår hur mycket Anima fyllde.
När han hört svaret tittade han finurligt på mig och sa:
- Hur kan en sån yngling bo tillsammans med dig.

Ja, det kan man fråga sig?
Man är väl inte äldre än man känner sig i hjärtat...
...eller?

Kommentarer
Postat av: bea

här snöar det! jag vill ha vår

Postat av: synne

Hej Vännen.
Hoppas han förstår vad du menar nu.
Håller dom berömda tummarna hehe.
Har tänkt mycket på er de sista dagarna ska jag säga.
Hoppas annars allt är bra.
Bamsekram från Synne :D

2008-03-03 @ 14:12:24
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback