Det blev inget...

Det blev inget mys för mig och mannen ikväll. Barnvakten uteblev men vi gör något mysigt
 och romantiskt på tu man hand en annan dag istället. Lite ensamma blev vi eftersom barnen gick till kompisar en stund och då passade vi på att gå på en lång och skön promenad.

Var på teknikträning på dansen idag och vi fick applåder och gratulationer av de andra på kursen
och av LS. Det värmde och jag kände mig glad att vi hade ställt upp och tävlat.
Våran lärare som fick oss att ställa upp på tävlingen tittade dock bara in en kort stund på tävlingen men han lovade att vara där hela tiden nästa gång.

På eftermiddagen var det salsakurs och det var lika roligt som vanligt.
Tyvärr är de andra paren på kursen lite ovilliga att byta partner. Det är nämligen bra att dansa med olika människor så att man lär sig hur andra för och så. 
Denna gången var det helt okej för mig för jag hade turen att få dansa med våran underbara lärare (LS).
Det är kul att dansa med honom för han testar en massa olika turer som vi inte har lärt oss än
och nya varianter på dem som vi har lärt oss.

Snart ska jag ta mig i kragen och gå på
salsaklubb.


Kommentarer
Postat av: Catarina

Men hallå, nu blir jg förnärmad, varför ringde du inte om ni behövde barnvakt? Jag ställer upp på tre röda såklart :D Hoppas ni fick en mysig första bröllopsdag ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback