Det gick bra...

...men inte så bra som vi hade hoppats.

Vi kom nämligen bara tvåa i standard (vals) och eftersom det bara var fem par som tävlade i vår klass gav den placeringen oss bara ett poäng. Skulle vi vunnit så hade vi fått två poäng. Nu har vi fortfarande ett poäng kvar tills vi går upp i D-klass. Vi hade hoppats på att få dansa i den klassen redan i nästa tävling.
Latinen (cha-cha) gick också bra. Där kom vi fyra av nio par och det får man väl vara nöjd med.
Både PK och jag var nöjda med våra insatser när vi gick av golvet och det är det som räknas tycker jag.

Imorgon blir det avslutningsuppvisning i Lisebergshallen för W och Samwise,
så det blir en till heldag med dans. 

Nu ska jag sätta mig i soffan, dricka en öl eller två och bara koppla av.
Glad Valborg på er alla.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej!
Vad kul det låter med dans och dansuppvisningar.
Jag blir sugen på att dansa jag med! ;-)
Jag gick och lärde mig bugg i tre terminer. det gick bra. men det är ju över 10 år sedan nu. Provade även på boogie woogie några gånger.
Ja och sedan tog vi lektioner tillsammans inför bröllopet P och jag. Vals och foxtrot. Det var kul att ha ett bröllop med dans. Vals hör ju till förstås. Alla fick sitt för vid midnatt hade vi discodans också.
Men att bugga med slöja och håruppsättning det fick jag stå över den dagen. Däremot såg jag till att hinna dansa med alla som bjöd upp mig. *ops, här sitter jag och drömmer mig tillbaka* ;-)
Ha det bra. Fin blogg du har.

Postat av: Liv

Vad duktiga ni är! Grattis!

2006-05-01 @ 10:08:19
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback