Farbror polisen

Igår kväll när vi var påväg hem från den stora ön där vi hade firat svärmors födelsedag och plockat upp barnen, stod det helt plötlsligt en farbror en bit fram på vägen och vinkade in oss till kanten.
Det var
polisen som hade körkorts och nykterhetskontroll vid Torslanda Torg.
Det är konstigt att man alltid blir så himla nervös när man blir invinkad av polisen.
Blåsningen gick bra, konstigt vore det annars, men körkortet var det värre med.
Det hade jag inte med mig, (plånboken var glömd hemma) men som tur var var det en trevlig
och förstående polis som stoppat oss så jag fick åka därifrån med förmaningen att inte
glömma körkortet nästa gång.

Oki doki, jag lovar att alltid ha det med hädanefter.

Spottade förresten 081 på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack för besöket. Kul med nya människor. :) Jag tror att de flesta som har rakt hår vill ha lockigt och tvärtom.. Skillnaden är väl att med rakt kan man göra mera varierande frisyrer och man kan också permanenta det. :)
Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback