Godmorgon alla sjusovare

Såhär länge har jag inte sovit sedan min ungdoms glada dagar. Jag måste ha behövt det
för jag känner mig ovanligt utvilad nu.
Mannen kollar på
TV4+, där visar dom fotboll. GAIS - ÖIS och just nu står det 0-0.
Jag förstår inte riktigt varför han kollar, det ända man hör från honom är en massa gnäll att de springer sönder planen på Nya Ullevi. IFK ska ju möta Öster där på måndag.

Idag är första dagen på jättelänge som varken jag eller mannen har något inplanerat att göra,
det är riktigt skönt att bara kunna gå runt hemma och vara, för en gångs skull men imorgon blir det som vanligt igen. Mannen har fotbollsträning med hans 96-killar och jag har dansen.

Imorgon blir dock en lite speciell träningsdag för mig.
Först är det salsa som vanligt men efter den ska jag och PK ha en privatlektion med vår latinlärare.
Cha-cha står på schemat och jag hoppas att det blir en bra lektion och att vi kan få massor av tips och annat så att våra steg blir snabbare och våra höfter rörligare.
Efter den lektionen är det grupplektion med en snubbe som heter Göran Nordin.
Han är tydligen en grym latindansare och det ska bli roligt att få tips av ett proffs.

Nu är det bara en vecka kvar till nästa tävling, jag längtar dit.

Nu blev det 1-0 till GAIS. Ett snyggt ett enligt mannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback