Lite av vad jag lovat

30707-220
Här är W när han har uppvisning med sin jazzgrupp som har är med i via Kulmus.
Denna terminen dansade de till denna Greaselåten och de var grymt bra.


    30707-219   30707-221   30707-218
På småbilderna är det W och Mi som dansar vals på dansskoleavslutningen, Sam som dansar med sin Kulmusgrupp till låten Thriller. Även de var jätteduktiga.
Tillsist är det jag ock PK som virvlar runt. Detta är tyvärr den bästa bilden jag har på mig när jag dansar i min nya klänning men förhoppningsvis blir det ett bättre taget på någon av vårens tävlingar.


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Åh.. kul med mer bilder! Även att man inte ser hela klänningen jättetydligt så tycker jag att den ser underbar ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback