Klänningar

Igår efter standardträningen satt jag, standardläraren, LS och PK och diskuterade lite hur min standardklänning ska se ut.
Vi kom fram till att den ska ha smala axelband, lite hängande (draperat)  tyg över bysten, eventuellt nått band vid midjan och så ska den vara röd. 
Som proffsen i sammanhanget uttryckte sig: Den ska absolut inte vara julröd, utan den ska vara tangoröd.
 
Tangoröd?

Jag skulle även ha nått snyggt hårsmycke alternativt något på armleden.
LS skulle rita och ta med sina idéer och tygprover på torsdag. (Jag längtar.)
Jag får hoppas att LS ritar lite på en latinklänning också för det vet han att jag behöver.
Jag längtar tills klänningen/klänningarna är klara så att jag får provdansa dem.
Nya skor är också beställda, till både standard och latin.

Fy fan va snygg jag kommer att bli.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Visst kommer du lägga ut bilder sedan så man får se??????

Postat av: rumbaqueen

Självklart

2006-10-26 @ 11:31:47
URL: http://rumbaqueen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback