Kul shopping

Trodde inte att jag någonsin i hela mitt långa liv skulle uppskatta en shoppingtur
på GeKås i Ullared.
Det måste ha berott på sällskapet jag var där med.
Det är nästan så att jag längtar till nästa julklappsrunda där.

Handlandet i det stora varuhuset gick snabbt som attans och efteråt gick vi och fikade,
köpte lite böcker, kollade på fiskeprylar och lite annat smått och gott.

På vägen hem åkte vi en sväng förbi Karlssons i Veddige för att möta upp och fika lite
med Animas föräldrar.
Jag gillar verkligen hans föräldrar och de gör alltid så attt jag blir full i skratt.
De gör det inte medvetet utan det är bara deras sätt att vara
och prata med varandra som jag gillar.

Jag skrev en gång i ett ett inlägg om de där små, små sakerna som man gör eller säger 
vilka får den andre känner sig älskad (i detta fallet mig).
Anima är en expert på just de små sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback