Let's dance, del 6

Igår var det riktigt skönt att slänga sig ner i soffan i mjukisbyxor, ulltofflor och en go tröja och bara mysa.
Tur att ingen kom förbi så att jag i lugn och ro kunde se ut som sju svåra år.
 Mannen och barnen var såklart hemma och vi njöt av glass och dans på TV.
 
Mina favoriter denna omgången var Martin och Cecilia i sin otroligt romantiska och mjuka vals och jag måste ge en eloge till Yvonne och Tobias för en jättefin cha-cha.
Jag har hoppats alla föregående program att Yvonne ska ryka med denna veckan är hon väl värd att stanna.
 Lite synd var det att Harald och Maria åkte ur, det borde varit Lasse och Ann.

Kvällens snyggaste klänning satt helt klart på Agneta, det tycker i alla fall jag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag gillade faktiskt Ebbas klänning! Inget jag skulle ta på mig men med hennes grymma ben så var det snyggt.

Ha det gott!

Postat av: rumbaqueen

Mia - Ebbas klänning var också riktigt läcker men Agnetas var snäppet bättre.

2007-02-17 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback