Du måste bara lyssna på denna...

En sak som jag gillar med att vara med Anima är när han får sig ett infall
att spela musik för mig.

Låtar som enligt honom har världens bästa solo eller ett skönt gung eller vad det nu är
som just gör den låten dögrym.

Det får mig att lyssna på annat i musiken än texterna.
Att upptäcka hur gitarrerna låter, om de spelar i stämmor, hur basgången går,
trummornas rythm, eller något annat speciellt som han upplyser mig om.
Och så gillar jag när han sjunger med.
Han har en grymt bra sångröst nämligen.

Ja, det gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ny bild ser jag :).

2007-11-14 @ 23:18:14
Postat av: rumbaqueen

Mmmm.
Kände för lite förändring :)

2007-11-16 @ 17:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback