Myspys

Jag var helt slut efter träningen igår och gick och lade mig ganska omgående
efter jag hade kommit hem.
En smörgås och en snabbdusch först bara.

När jag låg där och slumrade kröp Anima också ner under täcket.
Vi låg tätt och kramades, myste, pratade om livet, barn, namn, döden och en massa annat.
Kysstes, älskade, myste lite till, pussades, smektes och somnade i varandras armar.
Mmmm...
Superdupermysigt var det.

I morse snoozade jag i över en halvtimma utan att vara medveten om det.
När jag tittade på klockan var den redan kvart i sex och då skulle vi ha varit uppe
för länge sedan.
När jag är riktigt trött blir det lätt en massa omedvetna snoozningar.

Det blev lite snabbmys på morgonen också.
Jag älskar verkligen att krama och bli kramad av Anima.
Det känns som om hela världens problem försvinner när hans armar håller om mig
och mitt ansikte är inborrat i hans bröst.
Och så luktar han så himlans gott också.

Idag är det en sådan där dag som jag saknar och längtar efter honom på.
Även om det bara var ett par timmar sedan vi sågs och även om att vi snart ses igen,
vill jag inte vänta.
Men det är klart, det är nog bra att längta lite ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback