Tisdag

Tisdagar är veckans stressigaste dag.
Det är en massa körande hit och dit, ett snabbt ihopslängande av middag och egen träning.
Jag somnar gott på tisdagskvällarna.

Idag är det lökplanteringsdag på jobbet.
Tulpaner, pingst- och påskliljor, snödroppar och blåstjärnor ska ner i backen.
Jag längtar redan till våren så att man kan njuta av alla vackra färger.
image339

Är det konstigt att redan prata att bli sambo, köpa volvo, skaffa vovve, göra bäbisar?

Det borde nog kännas att det är för tidigt men det gör det inte.
Det känns helrätt.
Folk kommer nog tycka att vi är dumma i huvudet.
Men jag har slutat bry mig om vad andra tycker, jag vill göra det som känns rätt för mig.
Den som lever får väl se...

Kommentarer
Postat av: Ida

Pja. Jag vill bara lite blygsamt infoga att jag den här veckan blir sambo med en man som jag började dejta den 17 augusti. I år, ja. :) Visst, jag har fortfarande kvar min egen lägenhet och flyttar bara in hos honom "på prov", men det är ändå ett ganska monumentalt steg för en tjej som har bott och klarat sig fint på egen hand i åtta år... :D

2007-10-10 @ 16:25:50
Postat av: Danstanten

Ville bara säga att jag fortfarande läser (med stor spänning dessutom - här händer det ju grejer!).. men jag har oftast väldigt lite tid pga bebis/mammalivet så jag kommenterar inte så ofta. En massa kramar från mig i alla fall!

Postat av: rumbaqueen

Ida - Du är ju värre än mig. För även om jag och Anima inte blev pojk- och flickvän förrens i September så har vi i alla fall känt varandra och umgåtts en hel del det senaste året.
Fast det är klart, ni kanske kände varann innan också.
Lycka till med sambolivet.

2007-10-11 @ 07:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback