Intressanta människor

Vad är det egentligen som gör att jag blir intresserad av nya människor
och vill lära känna dem på ett djupare plan?

Det finns massor av olika saker men en av dessa är när jag märker att personen i fråga verkligen brinner för något. Att personen vet vad han/hon vill med sitt liv och genom ord och handling strävar efter att uppnå sina mål. Jag gillar när man märker i hela kroppsspråket och när man ser hur glädjen brinner i ögonen när någon pratar om det dom gillar.
Extra intressant är det om personen i fråga bryter av från det normala (vad som
är normalt kan i och för sig diskuteras) och vågar göra det den vill utan att
påverkas av andra människors fördomar.
Jag tilltalas även av människor som kan och har fakta om saker ingen annan har en aning om. Inte bara vanlig allmänbildning utan mycket mer än så.


Kommentarer
Postat av: Catarina

Vi är nog tvillingsjälar ändå, jag tycker samma lika ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback