En dröm om sommaren

Eftersom dansen är en stor del av mitt liv numera, drömmer jag ofta om dans och framförallt de supertrevliga personerna som delar mitt intresse och som går på samma kurser som jag.
 
Härom natten drömde jag en lång dröm om dem, vi var och badade på smithska udden och hade en riktigt härlig och kul heldag vid havet.
På kvällen tände vi en brasa och satt runt den och pratade, det var en som plinka på en gitarr och vi grillade och allt annat som hör till.
Drömmen slutade med att jag och några till låg på en filt en bit ifrån brasan och kollade på stjärnorna (jag älskar att titta på stjärnor), sippade lite rött, löste en del världsproblem och hade det allmänt supertrevligt.
När jag vaknade på morgonen fick jag en plötslig längtan till sommarens värme och kände mig väl till mods hela den dagen.


Jag älskar att drömma


Kommentarer
Postat av: Nicole

det är bra att drömma om dans. :) det betyder att man får nya vänner. Enligt min drömbok i alla fall. xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback