En underlig utmaning

Jag har blivit utmanad av Pappa B och självklart antog jag utmaningen.

Såhär funkar det:
Varje bloggare börjar med att skriva sex underliga/ egendomliga saker om sig själv.

Bloggare som blir "utmanade" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet:
Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag är på och utmanar följade sex bloggisar:

Celine
Nattfrost
Lizaloop
Annela
Julie K
Paula


Sex underliga/ egendomliga saker om mig.
1. Jag funkar bättre ihop med killar än tjejer, det är mer raka puckar hos den manliga delen av befolkningen.
2. Jag älskar hårdrock på festival även om jag aldrig frivilligt skulle lyssna på de musiken hemma.
3. Jag spanar efter nummerplåtar på bilar. Jag är alltså en platespottare som det så fint heter.
4. Jag har lätt att njuta av tystnad tillsammans med andra.
5. Jag börjar fortfarande gråta när jag tänker på min hund Trollet (Det var ändå över 5 år sedan han dog).
6. Jag får abstinens om jag inte dansar på tre dagar.

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Skoj,jag har just svarat. =)

Postat av: Danstanten

Tack för att du inte utmanade mig - jag har redan tackat nej en gång eftersom jag bara vill skriva om dans i min blogg.. och jag nog inte skulle komma på sex konstiga saker som har med dans att göra som jag inte redan har skrivit om.

Sedan måste jag säga att din punkt nr 6. inte alls är konstig på något sätt. Funkar inte alla människor så, eller är det bara jag? *skrattar*

2007-03-15 @ 07:04:10
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: rumbaqueen

Madelene - Kul att du är på...
Danstanten - Det var precis därför jag inte utmanade dig.
Angående nummer 6 så är det nog bara vi som har insett den otroliga tillfredställelsen och kicken man får av en riktigt bra dans som får abstinens.

2007-03-15 @ 07:48:45
Postat av: pappa B

En timmes tystnad på en stubbe i skogen, det kan jag tänka mig. Men..det får bli lite varmare först, eller?

2007-03-15 @ 11:19:59
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: heidi

Hei. Kul med en slike utmaninger. Man blir ju mera kjent med dom man blogger med. Har selv redan svarat på den, så du finner mine svar på bloggen 7 mars. Ha en fin dag

2007-03-15 @ 11:23:32
URL: http://julie-k.blogspot.com
Postat av: pappa B

En timmes tystnad på en stubbe i skogen, det kan jag tänka mig. Men..det får bli lite varmare först, eller?

2007-03-15 @ 11:31:08
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: rumbaqueen

Heidi - Ops, missade visst att du redan var utmanad men det var kul att läsa dina underligheter ändå.
Pappsen - En timme på en stubbe, det låter underbart och med lite varma kläder och ett sittunderlag så funkar det redan nu.

2007-03-15 @ 16:47:29
Postat av: Paula

Oops, har fått denna utmaning från alla olika håll och kanter! Har bara inte lyckats hitta några konstigheter, jag är ju så väldans normal, hahaha
Fortsätter fundera....kanske lyckas jag klämma ut något så småningom!

2007-03-15 @ 17:06:41
URL: http://paulaz.se
Postat av: Lisa

..jag har redan antagit utmaningen och svarat på den, annars hade jag självklart gjort det på din begäran..!!!!!!
Lisa

2007-03-16 @ 17:14:52
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback