Gammal, knotig och röd

Jag har tagit ett beslut om mig blogg idag och det är att jag från och med idag ska
lägga ut bilder på fina träd. Jag älskar träd.
Helst ska de vara gamla och knotiga men det räcker att det finns något speciellt med dom
som tilltalar mig. Från och med idag ska jag ta med kameran ut så ofta jag kan
och förhoppningsvis hittar jag träd som får äran att förevigas och visas upp här.

30707-125

Svar på kommentar:
Oj, förlåt Catarina. Självklart ska jag börja skriva vad för träd det är och vart det går att finna.
Detta trädet finns i korsningen Långströmsgatan - Baltzersgatan
och är en Crataegus x lavallei - Glanshagtorn.
Tyvärr så används detta träd sällan nuförtiden men det är ett riktigt vackert och tåligt träd som enligt min mening skulle planteras på fler ställen.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Men du måste ju skriva vad det är för träd, och gärna vart oxå ;)

Postat av: Malin

Trevligt... det ska bli intressant.. Det är ju ingen risk att dom tar slut...

2006-02-11 @ 21:11:14
URL: http://exotisk.blogspot.com
Postat av: Katarina

Ja, sjalvklart kan man valja att inte lasa de bloggarna. Men dina trad ar coola! /katta

2006-02-12 @ 06:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback