Lagom skadad?

Jaha... så var det fixat.
 
Det är i och för sig bara juli än och veckan i fjällen blir inte förrens i mitten på mars, men vad gör det?
Stugan är bokad och 2007 års skidresa blir i Trysil.
En jättestor och fin stuga, 2 våningar och 4 sovrum, så det får plats en massa härliga människor i den.
För tillfället är det jag + familj, brorsan, Kim och Johan som ska åka men förhoppningsvis blir det några fler som följer med. Ju fler desto roligare.
W har redan bestämt att han ska skippa skidskolan och gå på snowboardskola istället.
Jag är bara nöjd med att kunna åka denna gången, förra resan hade jag ju precis opererat foten och hade inte styrkan i den för att kunna åka då.

Men nu är det slutskrivet om vinter och snö, nu ska jag njuta av det lilla som är kvar av sommaren och om solen behagar sig titta fram så ska jag och Bubba åka och bada.

Ikväll blir det rabarberpaj med glass och paketöppning. 
Mannen fyller nämligen 32 år idag.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är jättefint i Trysil, men själv har jag bara varit där på sommaren. Jag vandrar heller än åker slalom...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback